fredag 11 april 2008

Wow, en egen blogg!

När det bara är ett par dagar kvar till min resa börjar nervositeten att göra sig påmind. De senaste veckorna på jobbet har varit turbulenta med många projekt och uppdrag som ska slutföras, uppgifter som ska överlåtas, kollegor som ska informeras, etc. Fritiden har också varit fulltecknad med umgänge med vänner, after work, dans, vårstädning och massa anra måsten.
I min entusiasm började jag läsa 'Snabba cash' som legat i bokhyllan i ett halvår. Förra helgen hade jag läst nästan en tredjedel men senaste veckan hinner jag inte bläddra mer än två blad i boken innan jag somnar. Åh, kom precis på att jag måste deklarera innan jag åker! Det får bli en sms-deklaration i helgen.

Hursomhelst, men god vilja och lite hjälp har jag fått ihop min egna blogg. Här tänkte jag skriva ner tankar som kommer upp under resans gång. Vet inte riktigt vad allt kommer att mynna ut i men jag hoppas att jag ska blicka tillbaks med ett leende och minnas ett fantastiskt äventyr.

Mina nära och kära är välkomna att följa med på resan med kommentarer och tillrop på bloggen.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Kul ! Stort lycka till önskar Janne

Anonym sa...

Snygg bild! Lycka till med resan! /Anna:)

Anonym sa...

Lycka till!!!
Hoces se udati dole? :-)
Drzimo ti fige :-)

Kram Amra

Anonym sa...

Vad kul med din blogg! Lycka till!
/Madeleine

Nina sa...

Sreken pat i "mirno more"! :)/Nina

Anonym sa...

Och nu är du på väg/framme i Makedonien! Hoppas på sol och värme så du kan ligga och lata dig och framför allt varva ned!

Kram Gunilla

Anonym sa...

Heja syrran!

You're the best!

Ha det underbart!

Kram

Syrran